Tuesday, July 17, 2007

Blou... dis hoe ek voel vandag...alles is blou...
dis die eensaamheid en koue wat my hart omvou...
Hoe ver dra die liefde mens...?
sover dat jy sal opgee op elke hartewens...?
Hoeveel offer mens op...jou menswees, jou siel..
laat jy toe dat hy jou hart verniel..?
Onderdruk jy elke behoefte wat jy het..?
Met die hoop dat dit dalk julle liefde sal red..?
Hoe ver is te ver...
Van hier af tot by die more-ster..?
Of is dit tot by die fyn lyn tussen liefde en haat..
by die mengelmoes van hartseer, liefde en kwaad?
Emosies spoel deur my...
Asb my God maak my vry..
vry van woede, verbittering, teleurstelling en kwaad..
plant asb U goeie saad...??

2 comments:

Anonymous said...

Feetjie-ding,

Hoe dan so down vandag??
Ek kan nie glo ek hoor die pienk meisie so blou nie.

Is jy OK??
R

Anonymous said...

Thank you for this beautifull poem. (I write in English, because I can nt write in Afrikaner, but do understand it a little, because I am Dutch.) I have put it on mu blog, where I write for our foundation, which helps children in Zuid Afrika, orphans mostly, to start to make the positive choices when they are HIV infected or have Aids. You can try to read it at http://blueeyesboy.hyves.nl , it's under "Liedje van liefde en vergeving" in my blog. Thank you again for this beautiful poem!

Ray