Monday, July 16, 2007

Aangesien "wild" in my gedagtes is, wil ek 'n resep met julle deel vir "wildsboud". Het Saterdag die wildsboud uitgehaal, en gewonder of mens dit dieselfde as lam gaarmaak? Wel toe gebruik ek maar my eie inisiatief.
Het dit gestop met knoffel, greenpepper en uie, dit toe gesmeer met "chopped garlic" en gespice met Origanum en braaivleisspesery. Toe laat ek dit oornag le in Tassies, vir die van julle wat nie weet wat dit is nie, goedkoop studente rooiwyn. Basies klomp "oorskiet" rooiwyne bymekaargegooi. Sommer die res van die greenpepper en ui by die wyn ingekap. Toe sit ek dit in 'n casserole-bak in die oond, en bak dit teen 100 grade vir so plus minus 2 en 'n half uur. Toe maak ek die pakkies rooiwyn en garlic sous, wat mens kry, om oor die boud te gooi. Was dit nou vir jou lekker! Beslis die moeite werd om te probeer.

1 comment:

Anonymous said...

Sal jou resep probeer. My twee boudjies moet ook nog gaar.